środa, 10 października 2012

Holiday memories

Cześć kochani :)
Jakoś nie mogę wyjść z wakacyjnych stylizacji i przemóc się na jesienne hehe, u mnie cały czas lato :). A tak na poważnie to zrobiłam je na urlopie u teściowej w wakacje i całkowicie o nich zapomniałam. Przeglądając folder w aparacie natknęłam się na nie. No a troszkę szkoda, żeby się zmarnowały chociaż teraz jak myślę, pisząc to, to raczej nie są jakieś wygórowane. Zwykły sweterek i do tego jeansy i torba :).
Może komuś się spodoba, zwykły, prosty styl :)

Torba- Atmosphere/Primark
Sweterek- Matalan
Biżuteria- Atmosphere/Primark
Jeansy- Hala targowa
Rzymianki- Step by step





Pozdrawiam :)
XoXo

7 komentarzy:

  1. torebka<3
    czytałam wpis na modnej polce i z chęcią poobserwuje wspólnie:) zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy model jeansów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super torba
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam torebki w tym fasonie:)

    Trafiłam tu z akcji na Modnej Polce, obserwuję i liczę na to samo:)

    http://rougelipstickstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz :))

    obserwuje i zapraszam do siebie :):)

    pozdrowienia z modnej polki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę taką torebkę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.