sobota, 17 listopada 2012

Bear and me

Witam dziewczyny,
Jak tam Wam weekend mija???
Mi nawet dobrze :) dostałam wyczekiwane buty :-))) przyszły pocztą i są wspaniałe :).
No ale jak to bywa nie może być za słodko.
2 tygodnie temu kupiłam na ebay'u koszulę z H&M. Strasznie mi się spodobała. Czekałam na nią i z dnia na dzień wyczekiwałam kiedy to listonosz przyniesie mi moją upragnioną paczuszkę. Wczoraj zdenerwowałam się i napisałam wiadomość, że coś jest nie tak gdyż minął już okres wyczekiwania a ja dalej nie mam zakupionego produktu. Dzisiaj dostałam odpowiedź, że sprzedający nie ma tej koszuli i nie zostanie ona już dostarczona. Myślałam, że wyjdę z siebie. Oczywiście ze zwrotem pieniędzy nie było problemu i w ciągu 2 minut miałam je na PayPal'u. Ale kurde jak można było dopuścić do takiej sytuacji.....? Nie obyło się bez negatywnego komentarza ale to i tak nie pomogło ;p hehe.

Co do dzisiejszej stylizacji...zdjęcia nie są super ale nie mogłam się powstrzymać żeby pokazać Wam jakie piękne słoneczko dzisiaj było. Nie można było spokojnie spojrzeć przed siebie :) lepiej niż w nie jeden dzień w lato. Dlatego też mam takie pokwaszone miny. :) No ale nie zawsze wszystko jest perfekcyjne dlatego też takie fotki wstawiam :) I nie zwracajcie uwagi na moją twarz bez makijażu ;p okropna jestem ;p hehe

Kurtka- SH
Kozaki- Step by Step
Rękawiczki- sklep z wyrobami futrzanymi
Szalik- Cache Cache
Jeansy- Primark








Buziaki kochane i miłego wieczorku :) :*:*:*

27 komentarzy:

  1. Swietnie prezentujesz się wtym zestawieniu:) Bardzo orginalna i odważna stylizacja.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie www.odysejamodowa.blogspot.com
    Pozdrawiam: K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Bardzo ciekawe buty! Licze na zdjęcia lepszej jakości, będzie się wtedy lepiej oglądało kochana :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka!
    Otagowałam Cię w zabawie Liebster Blog. Widziałam, że już brałaś w tym udział, ale jeśli masz ochotę jeszcze raz odpowiedzieć na pytania to znajdziesz je na moim blogu. Zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kozaki ;)
    a rękawiczki przecudne <3

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your scarf!

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciakawe butki, a kożuszek to Ci chyba zabiore:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagłówek i stylizacja :))
    Dodalam sie do obserwatorów, liczę na rewanż :*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, cudnie się prezentujesz w takim zestawieniu:) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie www.odysejamodowa.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rekawiczki i buty ladne
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś, chcę te rękawiczki :) są cudne :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw;) i fakt - rękawiczki cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne buty i rękawiczki:) kolejnego słonecznego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne buty!!! :) te sloneczne dni... u mnie w ogole nie ma slonca ostatnio wiec milo sie patrzy na takie zdjecia :) pozdrawiam :) ps. i nie dziekuje ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa stylizacja, buty są bardzo orginalne, wyróżniają się spośród zwykłych zimowych kozaków! Natomiast moim numerem jeden tej stylizacji są rękawiczki! Genialne :D Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny na www.meetmyfashion.com . aha noi zaczynam obserwować:) XOXO Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Marta!
    Świetny blog, uwielbiam połączeniu mody z gotowaniem, to świadczy o tym, że masz wiele różnych zainteresowań, a nie tylko buty i torebki ci w głowie!
    Trafiłam tu z forum modnejpolki i oczywiście zaobserwowałam, będę niezwykle wdzięczna za rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja uwazam ze ladnie Ci w takiej naturalnej postaci:)! co do e baya mialam taka sama syt na allegro i bylam wsciekla bo bardzo zalezalo mi na tej rzeczy... i co mi ze zwrotu kasy...;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz fajne rękawice, chyba tez takich poszukam, bo ostatnio podobają mi się takie futerkowe (oczywiście sztuczne ;) rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz w tych butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny :) Również postaram się zaglądać jak najczęściej, bo bardzo tu u Ciebie przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że historia zakończy się negatywnie. Sporo osób nawet nie odesłałoby pieniędzy, więc miałaś szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe szczęście, że zwrócili Ci pieniądze :)
    Różnie to bywa :)

    A Słońce to fakt piękne i już tęsknię za takim jasnymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ten szalik ;)

    Zapraszam do siebie http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super szalik!!

    Zapraszam do siebie na konkurs :))
    www.paniaga.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna, piękna i moja ulubiona Anglia <3
    Świetnie ! :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne butki i ogólnie cała stylizacja. Z miła chęcią zacznę obserwować i zapraszam do siebie:

    sickcreativemind.blogspot.com - dopiero zaczynam miłe będą komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka i rękawiczki - boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.