piątek, 9 listopada 2012

Liebster Blog


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymywanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Witam kochane,
Jest mi bardzo miło, z okazji nominacji do LIEBSTER BLOG za co bardzo dziękuję Karolinie z bloga http://biszkopcik86.blogspot.co.uk/ . Szczerze jestem zdumiona gdyż to moja druga nominacja w tak krótkim czasie. Kolejny raz mam wielkiego rogala na twarzy :). DZIĘKUJĘ SERDECZNIE :-))))


Pytania od Karoliny:

1. Audrey czy Marylin?
Marylin

2. Kawa czarna czy z mlekiem?
Z mlekiem

3. Rock czy pop?
Pop

4. Grzebień czy szczotka?
Szczotka

5. Sukienka czy spódniczka?
Sukienka

6. Blondynka czy brunetka?
Blondynka

7. Wymarzona podróż dokąd?
Hawaje

8. Avon czy oriflame?
Avon

9. Ulubione perfumy? 
DKNY Be Delicious- zielone jabłuszko

10. Najważniejsze w życiu jest?
Znaleźć prawdziwą miłość

11. Kolczyki czy bransoletka?
kolczyki



Uff, muszę przyznać, że ciężko mi było wybrać odpowiedź w niektórych pytaniach :) hehe 



Moje pytania: 

1. Owoce czy słodycze...?
2. Dużo torba/worek czy mała/kopertówka...?
3. Spodnie czy spódnica...?
4. Ubrania w kolorach odważnych czy stonowanych....?
5. Wysoki obcas czy płaska podeszwa...?
6. Szminka czy błyszczyk...?
7. Komedia czy horror....?
8. Kupujesz w sh...?
9. Długa kąpiel czy szybki prysznic...?
10. Wypad do klubu czy wieczór z ukochanym....?
11. Najpiękniejsze miejsce na Ziemii to.....???



Nominuję:



Jestem mile zaskoczona moją drugą nominacją :) myślę, że byłoby to bez sensu gdybym całą procedurę przeprowadzała jeszcze raz. Dlatego też drugie pytania od Justyny i Karoliny z bloga http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.co.uk, (którym bardzo serdecznie dziękuję) podepnę tutaj. 


Pytania od Justyny i Karoliny:
1. Zegarek czy bransoletka?
Zegarek

2. Bez czego byś nie wyszła z domu?
Na pewno bez ubrania i butów hehe a tak na serio to chyba bez telefonu

3. Ulubione zajęcie w czasie wolnym?
W tym momencie życia- blogowanie :)

4. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga? 
Dzielenie się z innymi blogerami moimi pomysłami

5.Ile średnio czasu spędzasz na blogu?
Ciężkie pytanie, hmmm coś koło 2 godzin dziennie :) 

6. Błyszczyk czy szminka?
Błyszczyk

7. Baleriny czy trampki?
Baleriny

8. Horror czy komedia?
Komedia

9. Ulubiona część garderoby?
Szpilki

10. Ulubiona sieciówka? 
New Yorker, H&M

11. Czy masz jakieś ubranie/torebkę/buty o których marzysz?
Buty od Louboutin'a 


Buziaki kochane :*:*:* 
Miłego piątku i całego weekendu :)

16 komentarzy:

  1. wiecej zdjec kozakow jest w poprzednich postach pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję.Już odpowiedziałam. :-) Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowego posta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome post & very cute blog!
    I`m a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez chcialabym poleciec na hawaje :) ale niestet to nie mozliwe bo... panicznie boje sie latac:) nawet lot do polski to nie lada wyzwanie... dlatego jak mam wybierac wole jak jedziemy samochodem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się czegoś nowego o Tobie dowiedzieć:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś u nas otagowana, zapraszam na bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję,że odpowiedziałaś na moje pytania :)) pozdrawiam serdecznie bużka
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  8. interesujące odpowiedzi! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing post,love this blog,follow you,hope you can follow me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. trafiłam tu z forum na ModnejPolce i muszę przyznać, że Twój blog naprawdę mnie zainteresował! Mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też i dodasz go do obserwowanych! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję kochana za mieszczenie mnie na liście!!:* ściskam, monile

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne odpowiedzi :)
    Ciekawe te zabawy :)
    Musze je zrobić u Siebie bo tez dostałam kilka nominacji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.