piątek, 30 listopada 2012

Złoty make up

Hejka dziewuchy,

Jak Wam mija piątek....???
Mi nudnie ;p cały dzień siedziałam w domu i nic nie robiłam. Zero jakiejkolwiek chęci do czegokolwiek...
Dopiero w południe pomyślałam, że trzeba coś zrobić. Niestety nie wyszło mi tak jak planowałam ale też nie jest najgorzej..... Więc ten oto makijaż jest efektem popołudniowej nudy...

Moim zamierzeniem była złota powieka do tego czarna krecha ku górze a pomiędzy brązowa kreska. Niestety owa brązowa kreska okazała się za słaba i znikła w tłumie czerni i złota. Nie widać, jej nawet na dolnej powiece....
No i przede wszystkim pomalowane mam tylko oko. Zero podkładu czy jakiegokolwiek pudru lub korektora. Musicie mi wybaczyć to faux pas.

A dlaczego kolor złoty....??? Ten kolor kojarzy mi się ze świętami bożonarodzeniowymi. Dlatego też od razu stwierdziłam, że jest idealny na ten okres :).

No ale grunt to się nie poddawać i dalej ćwiczyć :)

A jak Wy uważacie....???? Co trzeba poprawić.....??








Buziaki kochane i miłego wieczorku :):):)

40 komentarzy:

  1. mi się podoba tym bardziej, że nie potrafię nawet zrobić równej kredki nad powieką:)) ale również ćwiczę!
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też jeszcze nie jest perfekcyjna :) dałabyś radę tak jak ja :)

      Usuń
  2. Make-up boski, to złoto idealnie widzi mi się w święta :)

    Dziękuję za miły komentarz :*

    Przy okazji zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania SWETEREK Z RENIFEREM z mojego ostatniego wpisu :)

    http://angelops.blogspot.com/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny makijaż ale nie lubię perłowych cieni bo postarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi sie ta wyciagnieta zlota kreska - chyba lepiej wygladalabys bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić coś innego :) gdyby tej krechy nie było to byłby zwykły typowy makijaż- cień-eyeliner :)

      Usuń
  5. swietnego bloga prowadzisz:) obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja złote cienie używam bardzo rzadko, trochę wyglądam w nich zmęczona;(
    Ty ładnie, ale wolałabym widzieć cały miakjaż;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze powiem wcześniej nie malowałam się złotym kolorem :) to był mój debiut :) postaram się zrobić jeszcze raz ten makijaż w całości i wtedy wrzucę całość :)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystko co złote i się świeci. :-)
    Makijaż to moja pasja i wiem Kochana co chciałaś przez niego przekazać.
    Tak trzymaj. :-)
    Buziaki. :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pasja również...tyle, że ja Tobie do pięt nie dorastam :) (tak tak :) zwracam uwagę na Twoje oczka w postach. Jestem bardzo wyczulona na tym punkcie ) hihi :)

      Usuń
  8. miakjaz wyglada swietnie :) musze sie chyba troche pouczyc tej sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wyglada makijaz ! :)

    zapraszam do siebie,moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż to istna rewelacja :D wyglądasz uroczo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny make up ! idealna kreska :D
    jak dla mnie idealna inspiracja na sylwestra :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki :) oj na sylwestra to wymyślę coś bardziej wystrzałowego ;) bardziej świecącego i mieniącego się :) hihi

      Usuń
  12. idealna kreska! niestety ja nie potrafię dojść do takiej perfekcji :( połączenie ze złotem - świetne. a brązowy zarys kreski delikatnie widać, więc Twoje starania nie poszły na marne :)

    co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://malinowyrubin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM ZA KOMENTARZE :) JESTEM MILE ZASKOCZONA :) :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci to wyszło, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się!
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://themartiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham się w złocie i jak makijaż oka to tylko ze złotem:) Bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  17. MAjąc takie czy możesz poszaleć, ja na tych moich wypierdkach nie za bardzo moge poszaleć, bo tylko coraz mniejsze sie wydają! Super kreska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję białą kredkę :) świetnie powiększa oko :)

      Usuń
  18. Bardzo pasuję Ci taki kolor cieni, makijaż idealny na wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż :)
    możemy obserwowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny make up uwielbiam kreske pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż <3 ślicznie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci takich oczu, dziewczyny mają rację, w Twoim wypadku możesz poszaleć :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna kreska ! ładnie ci w takim kolorku:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.