poniedziałek, 18 listopada 2013

Wishlist from sheinside

Witajcie :-)
Co tam u Was słychać???
U mnie po weekendzie wspaniale, urlop dalej trwa więc jest ok. 
W weekend zainteresowałam się troszkę sklepami internetowymi. Moją uwagę przykuł sklep SHEINSIDE. Mają bardzo ciekawy asortyment. Najbardziej przypadły mi do gustu sukienki. Ostatnio mam fioła na ich punkcie :-). 
1     2     3     4     5

1     2     3     4     5     6

1     2     3  

1     2     3     4

1     2     3     4     5     6

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu sheinside. Mają dużo więcej ciekawych rzeczy. 

24 komentarze:

  1. Ja jestem rozpoznana w tym sklepie :) Lubię go :) I mam jedną rzecz z Twojej listy :) Z drugiego zdjęcia nr 3 ;)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) wlasnie klikam poprosze rowniez o kliki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sukienki są bardzo fajne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ciuchy :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny płaszczyk nr 3:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ostatnio często za sukienkami się rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. awesome picks dear! love those dresses and coats <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak z ich jakością? Bo wszystkie są prześliczne i już nie raz i nie dwa przymierzałam się, żeby coś stamtąd kupić, ale wszyscy mi odradzali ze względu na słabą jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikałam:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/one-day-e-fiore.html
    poklikasz mi w banery na moim blogu?
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz w kolorze pudrowego różu, o Nr 5 jest cudny, przypadł mi do gustu, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten różowy płaszczyk!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mają piękne i dobre jakościowo ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wszystko mnie zaciekawiło, ale jest wiele perełek! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.