czwartek, 22 maja 2014

Haul kosmetyczny

Ale mam zapłon....wiem wiem. Ten post powinien pojawić się dużo dużo wcześniej. 
Dzisiaj pewnie nikt już nie pamięta, że kilka ładnych dni temu w Rossmannie była promocja -49% a w Naturze 1+1 na lakiery do paznokci. 
Skuszona tanimi cenami zrobiłam małe zakupki.

Najlepsze odzywki ever. 




Mix lakierów na lato i nie tylko :-)))


Czytając pochlebne opinie na temat maskary Pump up Lovely zdecydowałam się ją kupić. Nie używałam jej jeszcze ale zapewne będzie dobra gdyż moje rzęsy nie są zbyt wymagające. 
Czy ktoś z Was używał płynu micelarnego z biedry...??? Jak dla mnie to jest kosmetyk wszech czasów!!!! Nie dość, że usuwa makijaż i wszystkie zabrudzenia to jeszcze nie wysusza skóry. Jakiego produktu do oczyszczania twarzy bym nie używała zawsze po czułam ściąganie a tu nic. Rewelacja. Zużyłam już kilka butelek jak nie kilkanaście i na pewno z niego nie zrezygnuje :-)))

12 komentarzy:

  1. Oj ja pamiętam doskonale bo dużo rzeczy kupiłam ;-)

    Jeśli możesz to zagłosuj. Każdego dnia można oddać 5 głosów. Dzięki ;*
    http://krakow.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/klaudia-zyzak,9206,197042,t,id,kid.html

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie lakierów też nigdy dość :) Odżywkę Eveline mam non stop w domu :) Micela z biedry też używam ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywkę 8w1 uwielbiam :) Lakierów mam aż za dużo :) teraz mam szął na szminki :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki i lakiery to jak zabawki dla małych dzieci. :-D
    Niestety za nie za bardzo umiem malować pazury. :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie aż takie małe te zakupy :)

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to zrobiłą siwetne zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te lakiery! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki na lato, będzie szaleństwo;))

    OdpowiedzUsuń
  9. no no sporo tego :)


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywki eveline są niezastąpione:))

    OdpowiedzUsuń
  11. no rewelacja :) teraz tylko gdzie to wszystko pomieścisz? hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.